Print Email Facebook Twitter Never waste a good crisis: De maatschappelijke waarde van pop-up retail Title Never waste a good crisis: De maatschappelijke waarde van pop-up retail Author Loggers, B. Kooijman, D.C. Faculty Architecture and The Built Environment Department Real Estate & Housing Date 2014-04-01 Abstract Pop-up retail is tijdelijke winkelverkoop. Pop-up retail is hip en hot, maar evengoed een crisisverschijnsel. Het kan alleen maar bestaan als er leegstand is en die leegstand is er tot verdriet van vastgoedbeleggers, ontwikkelaars, gemeenten en retailers de laatste jaren in toenemende mate. To reference this document use: http://resolver.tudelft.nl/uuid:0efe9580-0f0d-4255-9bf2-47eb6fff88c2 Publisher Vogon ISSN 1877-9700 Source Real Estate Research Quarterly, 13 (1), 2014 Part of collection Institutional Repository Document type journal article Rights (c) 2014 Loggers, B.Kooijman, D.C. Files PDF 304642.pdf 1.13 MB Close viewer /islandora/object/uuid:0efe9580-0f0d-4255-9bf2-47eb6fff88c2/datastream/OBJ/view