Print Email Facebook Twitter Form follows identity Title Form follows identity: Het vertalen van corporate image naar huisvestingseisen Author van Loon, SA (TU Delft Real Estate Management) van der Voordt, Theo (TU Delft Real Estate Management) van Liebergen, M Date 2006 Abstract Huisvesting kan mede ingezet worden als marketinginstrument om de kernwaarden van een organisatie tot uitdrukking te brengen. Naast Efficiëntie en Effectiviteit is er de derde E van Expressie. Om de juiste boodschap uit te dragen, dient de huisvesting afgestemd te worden op het beeld dat de organisatie bij haar doelgroepen wil creëren. Dit artikel presenteert een aanpak om de kernwaarden van een organisatie te definiëren en te vertalen in huisvestingseisen voor een Programma van Eisen. To reference this document use: http://resolver.tudelft.nl/uuid:c445d1f8-1ea2-4aed-865c-6358b62c6452 ISSN 1388-3887 Source Real Estate Magazine, 9 (46), 46-49 Part of collection Institutional Repository Document type journal article Rights © 2006 SA van Loon, Theo van der Voordt, M van Liebergen Files PDF 2006_REM_Loon_VanderVoord ... entity.pdf 244.4 KB Close viewer /islandora/object/uuid:c445d1f8-1ea2-4aed-865c-6358b62c6452/datastream/OBJ/view