Print Email Facebook Twitter Een Onbekookte Niewigheid? - Invoering, omvang, inhoud en betekenis van het wiskundeonderwijs op de Franse en Latijnse scholen 1815-1863 Title Een Onbekookte Niewigheid? - Invoering, omvang, inhoud en betekenis van het wiskundeonderwijs op de Franse en Latijnse scholen 1815-1863 Author Smid, H.J. Contributor Meijer, H.G. (promotor) van Berkel, K. (promotor) Faculty Electrical Engineering, Mathematics and Computer Science Date 1997-04-22 Subject HistoryMathematicsEducation To reference this document use: http://resolver.tudelft.nl/uuid:f79927fd-cb4f-487c-996a-074c77a946b8 Publisher Delft University Press ISBN 90-407-1415-0 Part of collection Institutional Repository Document type doctoral thesis Rights (c) 1997 H.J. Smid Files PDF emc_smid_19970422.PDF 13.81 MB Close viewer /islandora/object/uuid:f79927fd-cb4f-487c-996a-074c77a946b8/datastream/OBJ/view