Print Email Facebook Twitter Stedelijke ontwikkeling als imagovorming Title Stedelijke ontwikkeling als imagovorming Author Verheul, W.J. Faculty Architecture and The Built Environment Department Management in the Built Environment Date 2013-12-31 Abstract In toenemende mate wordt gebruik gemaakt van placebranding. Er worden verhalen gepresenteerd over waarom een stad of wijk aantrekkelijk is. Citymarketing uit zich niet alleen in slogans of advertenties, maar ook in beeldbepalende bouwwerken. Deze ‘vermarketing’ van stadslocaties biedt kansen om doelgroepen te trekken, maar stuit ook op grenzen. To reference this document use: http://resolver.tudelft.nl/uuid:ff1dbb68-af47-4af1-9090-d016a73b8c13 Publisher Stichting Tijdschrift AGORA ISSN 1380-6319 Source Agora, 29(4) 2013 Part of collection Institutional Repository Document type journal article Rights (c) 2013 The Authors and AGORA Files PDF 327939.pdf 606.88 KB Close viewer /islandora/object/uuid:ff1dbb68-af47-4af1-9090-d016a73b8c13/datastream/OBJ/view