Print Email Facebook Twitter Onlineverkopen en supermarkten: Kleine stapjes in de ontwikkeling van het online verkoopkanaal Title Onlineverkopen en supermarkten: Kleine stapjes in de ontwikkeling van het online verkoopkanaal Author Kooijman, D.C. Gorczynski, T. Faculty Architecture and The Built Environment Department Real Estate and Housing Date 2015-03-31 Abstract Internetverkoop neemt toe, ook in supermarkten. In toenemende mate worden online verkoopkanalen geopend door traditionele supermarktketens. Wat zijn de gevolgen hiervan voor het vastgoed van de organisaties? Zal er een verschuiving plaatsvinden van winkelvastgoed naar logistiek vastgoed? En wat zijn de effecten op het aantal winkels, de winkelgrootte, de winkellocatie en de winkelindeling van supermarkten in Nederland? To reference this document use: http://resolver.tudelft.nl/uuid:3c7e482c-e9d8-4377-afa1-d82597d98a44 Publisher Vogon ISSN 1877-9700 Source Real Estate Research Quarterly, 14 (1), 2015 Part of collection Institutional Repository Document type journal article Rights (c) 2015 Kooijman, D.C.Gorczynski, T. Files PDF 316043.pdf 1.03 MB Close viewer /islandora/object/uuid:3c7e482c-e9d8-4377-afa1-d82597d98a44/datastream/OBJ/view