Print Email Facebook Twitter Daglicht onderwijsruimten onderbelicht: Verbetering van de visuele kwaliteit in onderwijsruimten door het optimaal benutten van daglicht Title Daglicht onderwijsruimten onderbelicht: Verbetering van de visuele kwaliteit in onderwijsruimten door het optimaal benutten van daglicht Author Schuuring, Y.H. Contributor Van Dooren, E.J.G.C. (mentor) De Bruin-Hordijk, G.J. (mentor) Faculty Architecture Department Building Technology Programme Climate Design Date 2010-01-21 Abstract Dit onderzoek richt zich op het verbeteren van de visuele kwaliteit in onderwijsruimten. Het doel van dit onderzoek is het streven naar beter gebruik van daglicht in onderwijsruimten, zodat er 70% van de tijd gewerkt kan worden zonder het gebruik van kunstlicht. Hierbij is het belangrijk dat het gaat om de kwaliteit en niet de kwantiteit van daglicht. Het resultaat is een daglichtstrategie voor architecten en ontwerpers. Subject DaglichtOnderwijsruimtenVisuele kwaliteit To reference this document use: http://resolver.tudelft.nl/uuid:6fab6c63-b6d0-4cb8-84bc-5e4b655ca240 Embargo date 2010-01-21 Part of collection Student theses Document type master thesis Rights (c) 2010 H. Schuuring, Y. Files PDF YS_1330756__MSC4BT_2010_F ... _small.pdf 19.26 MB PDF YS_1330756_MSC4_2010_FINA ... _PANEL.pdf 8.01 MB Close viewer /islandora/object/uuid:6fab6c63-b6d0-4cb8-84bc-5e4b655ca240/datastream/OBJ1/view